lördag 18 oktober 2008

Tråkigt

Jag är så sanslöst less på att vara hemma. Jag är förkyld, för andra helgen i rad, och jag är precis i det läget att jag inte orkar göra något men ändå inte bara vill ligga och sova.

Dessutom är givetvis bebisen pigg som en nötskrika (det är så klart bra att hon inte har blivit smittad) men det är lite jobbigt att roa henne när man bara kan vara hemma och dessutom inte är pigg.

Att sambon dessutom passar på att flänga omkring överallt gör mig ännu mer rastlös. Fast om han bara skulle ha varit inne med mig skulle jag ha blivit ännu mer stressad, så jag vet inte hur jag vill ha det just nu.

Det var dagens gnällstund nu ska jag passa på att vila medan bebisen vilar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Tack för en jätte trevlig blogg!
Krya på dig!
Kram Eva

Lisse sa...

Tack för det! Jag känner mig redan piggare!

Anonym sa...

Ja fabken också då kan man ju ta det lungt till våren när allt ska fram skiftas däck fyllas pellets å så då blir det kul att sitta med lillan . När du kommer hem från jobbet å är trött då ska jag koka en gröt sen fär du gå ut å jobba lite till hälsningar J

Lisse sa...

Det var inte att du är ute och gör en massa nytta som att fixa vinterdäck på alla våra bilar och fixa så att de går igenom besiktiningen som var tråkigt utan jag var för förkyld för att göra något alls. Förlåt att du tog illa upp det var inte meningen /L