fredag 10 oktober 2008

Jag kände det redan igår

..att jag var på väg att bli förkyld. Idag på förmiddagen kände jag mig ändå ganska pigg, ända till jag kom på att jag skulle yoga lite.




Sambon höll på att skratta ihjäl sig när han hörde att jag hade börjat yoga framför tv:n, tydligen har han inte läst min blogg när han har varit på resande fot. Yoga må vara bra för många saker, men det var definitvt inte bra för min förkylning. När jag hade stretchat mig genom mitt basprogram var jag dubblt så sjuk som innan. Att vinterns leverans av pellets kom just idag och skulle bäras in i källaren gjorde inte saken bättre. Även om sambon bar in nästan allt var det lilla jag bar in mer än nog för min ork.




Jag hade tänkt göra piroger till middag, men det är jag alldeles för sjuk för. Inte så fräscht heller att laga en massa mat när man är förkyld, så idag blir det hämtpizza till middag!



Inga kommentarer: