tisdag 30 september 2008

Efter en stillsam vecka...

... när jag knappt har rört en fena har jag tagit igen det idag. Så känns kroppen lagom avslappnad också. Först kom svägerskan Å förbi och vi tog en promenad till kiosken. Jag vet, det verkar inte särskilt nyttigt, men jag hade faktiskt ett bra syfte, skulle nämligen hämta ut en bingolottovinst. Det var riktigt kul, första gången jag spelade bingolotto i hela mitt liv vinner jag 100 kr.

Andra motionspasset var lydnadskurs med brorsan J och svägersskan Cs hund. Det är kul att gå på kurs med en hund som inte skämmer ut sig. Jag tror jag behåller honom även sedan de kommer hem från semesterresan.

Tredje motionspasset blev när jag kom hem. Inte kan jag ju hitta på roliga saker med andras hundar utan min egen får något kul också. Så vi tog en löptur runt vår "bydel".

Nu är det först duschen och sedan sängen nästa!

Inga kommentarer: