fredag 19 december 2008

Grattis En bok om dagen!

Givetvis var det Populärmusik från Vittula jag hade citerat i min jultävling, precis som En bok om dagen hade listat ut. Boke i sig tyckte jag var överreklamerad när den kom ut, men just det avsnittet som jag citerade i tävlingen har fastnat i mig, jag känner så väl igen min upplevelse av skolan innan jag hade förstått att skolkunskap inte handlar om min verklighet utan om någon annans.

Stort Grattis än en gång till dig, En bok om dagen, det var en välförtjänt seger, man kan väl säga att du vann på walk over, de var ingen som vågade sätta emot din gissning!! Priset kommer högtidligen att överlämnas på personligen på söndag klockan 14 tillsammans med priset från min förra tävling.

1 kommentar:

Maud/En bok om dagen sa...

Åh, vad jag tycker om att få vinna någon gång! Jag tävlar och tävlar, men jag vinner verkligen enbart hos dig! ;-)