onsdag 13 augusti 2008

Utmärkelse!

Jag har fått en utmärkelse! Tusen tack Pimmigumman! Det blir lite svårt att dela ut den vidare till sju stycken, jag är inte så flitig på att läsa andras bloggar nämligen, eller rättare sagt så är jag en flitig läsare av ett fåtal bloggar. Så här ser utmärkelsen ut:






Reglerna för dem som får den är följande:


1. The winner can put the logo on her blog.


2. Link the person you received your award from.


3. Nominate at least 7 other blogs.


4. Put links of those blogs on yours.


5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominated



Jag vill skicka utmärkelsen vidare till 5 stycken inspirerande bloggar:


Cattasattac scrapbooking Jag scrappar inte alls men tycker att det är kul att se på alla vackra kort och andra alster, framför allt för att jag inte skulle klara av det själv.


En bok om dagen -läser gör jag själv, en hel del, så den här sidan är nödvändig både för att få boktips och få nya insikter om redan lästa böcker.


Evas TRIblogg är min träningsinspiration. Den handlar om värld som jag inte vet något om, och som jag aldrig skulle klara av och därför tycker jag att det är otroligt fashinerande läsning.


Lakrisalen - Betraktelser över livet i allmänhet och om att leva med en kronisk sjukdom i synnerhet


Pimmigumman får "tillbaka" den, både för fina scrapalster, men jag läser den mest för alla humoristiska vardagsbetraktelser.

Jag fick inte ihop sju stycken, men väl 5 välförtjänta. Observera att jag har delat ut dem i alfabetisk ordning, det är alltså inte efter förtjänst.

3 kommentarer:

Maud/En bok om dagen sa...

Åh! Tack för det! Det var en hedrande utmärkelse! Nu måste jag bara fundera över vilka jag ska skicka vidare till... Svårt!

Catta sa...

Tack för det, du är för övrigt en bloggare som är väl värd att få utmärkelsen! Välskrivna och underhållande texter samt underbara recept! Kram!

Anonym sa...

Tack ska du ha!! Vad glad jag blev!