söndag 3 augusti 2008

Äntligen tredje gången avklarad

*****Numera gräsklipparpjucks*****

Sist jag sprang gick det så dåligt att det inte ens var värt att nämna här, jag orkade inte ens springa min kortaste runda. Antagligen delvis för att jag tänkte att jag skulle vara ambitiös och försöka springa intervall, och troligtvis höll jag alldeles för högt tempo i de tre första intervallerna så orken tog totalt slut. Det blev bara tre intervaller (tio var planen). På darrande ben tog jag mig hem.


Idag gick det bättre, kanske tack vare mina nya skor. Slog på stort och köpte ett par riktigt dyra på Den Stora Mässan idag. Fick bra hjälp, med löpband och allt, så nu hoppas jag att jag äntligen har fått tag på ett par skor som passar mig. Om ni undrar så kostade skorna ungefär lika mycket som mina fyra nya köksstolar som jag köpte igår. Frågan är vilken av investeringarna som var bäst???
Fortfarande bländande vita, måste leta upp en leråker att bada dem i!

Inga kommentarer: