tisdag 1 juli 2008

Löprunda

Det blev en löptur igår efter att jag hade skrivit mitt gnälliga inlägg på bloggen. Jag och hunden hoppade ur bilen lämpligt långt hemifrån när vi hade varit in till sta'n, och sedan sprang vi hem. Jag lovar att jag hade en lycklig hund! Och hunden en lycklig matte!



Istället för att springa på vägen hem, det var ganska mycket trafik, så tog jag elljusspåret som går parallellt med vägen. Det var bara det att jag hade glömt att det är betydligt mer kuperat än bilvägen... Jag med min icke-toppform fick kämpa en del för att ta mig uppför den största backen, men SÅ härligt när jag var uppe och kunde titta på utsikten innan det bar nerför! Det är ändå ganska kul att springa...



Inte långt härifrån såg jag en björnunge på en av mina löprundor förra våren.

Inga kommentarer: