torsdag 10 juli 2008

Utmanad!!

Jag har blivit utmanad av En bok om dagen att delge er fyra sanningar och en lögn från mitt liv. Det var sannerligen inte lätt. Inte minst för att jag pladdrar så mycket jämt att allt som är värt att veta om mig vet redan alla som har träffat mig. Men jag gör ett försök.

1. Jag har trampat Lasse Berghagen på tårna utan att känna igen honom.

2.Jag har åkt i samma båt som kungen.

3. Jag har åkt längdskidor nerför en störtloppbacke och överlevt.

4. Jag har aldrig i hela mitt liv smakat en cigarett.

5. Jag var med på den första turistvisningen någonsin av den ryska presidentens residens i Kreml.

Vad är sant, vad är lögn?

2 kommentarer:

Maud/En bok om dagen sa...

Rätt säker på att tvåan är sann. Trean har jag själv provat på som ung och dum, och det går alltså att överleva. Fyran låter helt rimlig. Femman vet jag ingenting om! Och inte ettan heller. Men jag tror på att femman är lögn.

Catta sa...

Hur kan du veta att det var Lasse Berghagen du trampade på tårna om du inte kände igen honom?? Ettan är min gissning...