lördag 12 december 2009

Jag vann!!


Jag har varit med en tävlig, nämligen Cattasattacs bloggmaraton. Den gick ut på att man skulle gissa hur länge blogginnehavaren skulle skriva ett blogginlägg om dagen. Och jag gissade rätt, hon höll ut till den tredje december. Priset gick inte av för hackor. Det är en adventskalender i form av en liten byrå, vackert scrappad givetvis eftersom det var en scrapblogg som hade tävlingen. I varje låda (jag råkade tjuvkolla i flera lådor innan jag fattade att det var en kalender, annars skulle jag aldrig ha tjuvkikat i förväg, jag är bra på att hålla mig från sånt) fanns en portionspåse med te eller något annat smått och gott. Allra bäst är att det redan har hunnit bli den tolfte, det betyder att min kalender kommer att räcka ända till den den 11 januari med ett uppehåll mellan den 25:e och 31:a december.


Jag har precis kokat en kopp av dagens te, med jasminsmak.

1 kommentar:

Maud/En bok om dagen sa...

Det var mig en väldigt söt kalender! Grattis till den vinsten!