onsdag 18 november 2009

Piggare hund och nya kläder

I morse klockan sju blev jag väckt av en hund som ville ut och pinka. Oj vad glad jag blev, igår kväll fick jag nämligen inte ut henne alls. Idag har hon mest legat men hon har ätit och hon har varit ut några gånger och hon stödjer lite försiktigt på benet.

I kväll hade jag besök av svägerska Å som kom förbi med lite kläder som jag hade beställt från Me and I. Det var meningen att Lillisen skulle få dem till julklapp men de passade så bra storleksmässigt att hon får dem redan nu.

Ikväll fick jag också hem sambon, förhoppningsvis för ett längre tag. Nu gäller det bara att kunna anpassa alla rutiner från mina egna till våra gemensamma. Det kräver alltid en liten omställningperiod innan man har vant sig av med att vara ensam hemma varje kväll. men det är bara trevliga omställningar.

Inga kommentarer: