torsdag 12 november 2009

Paket!!


Jag höll nästan på att glömma bort att hämta posten idag, men sent omsider kom jag ihåg mig och tur var det! Tur för att det tredje och sista paketet från min hemlige bokvän hade kommit! Det var absolut fullspäckat, jag förstår faktiskt inte hur hon (?) har burit sig åt för att klämma in så mycket prassel i ett paket. Massvis med gott godis, Dajmen är förresten redan uppäten och en bok som verkar riktigt bra! Det är Landet bortom haven av Tamara McKinley, en bok som jag inte har läst eller ens hört talas om, men baksidestexten bådar gott. Undra om jag ska spara den till jul, det verkar vara typisk julläsning! Om jag kan hålla mig så länge förstås!
Tusen tack hemlige bokvän för tre jätteroliga och fina paket, jag har förresten beställt fotoboken som jag fick erbjudande om i förra paketet och den blev jättefin. Lillisen älskar att titta i den och känna igen alla hennes nära och kära som är på bilderna. Nu vill jag bara veta en sak! Vem är du?? Eller rättare sagt, vilken blogg är din? Eftersom du skickar med ett scrappat kort i det här paketet kan jag tipsa dig bokvän och alla andra scrapintresserade eller tävlingsinriktade människor därute att delta i cattasattacs bloggmaratontävling.

4 kommentarer:

Catta sa...

Wow vilket fint paket! Det är såna paket som gör det värt att hämta posten och gå genom all reklam man normalt får.
Måste säga att jag blir lite besviken när jag ser att du fått hem fotoboken, utan att visa mig den =( H kanske kommer med den nästa gång vi ses!
Kram C

Lisse sa...

Har jag inte visat den? Då får du påminna mig nästa gång vi ses.

Ellison sa...

Gissar att det går att avslöja sig nu :) Det är jag som varit din hemliga bokvän - vilket har varit riktigt skoj! Och ja, visst är jag scrappare!

Fia sa...

Åhå, jag har just köpt Landet bortom havet idag!! Vilket sammanträffande! =)