måndag 9 mars 2009

Ett brev på posten!

Vad är bättre när man kommer hem från en lång arbetsdag än ett paket spomn väntar på en på köksbordet? Kanske en glad unge som skriker rakt ut och en hund som kommer med viftande svans (det är dock ytterst sällan som nådig hund ids resa sig från favoritfåtöljen för något sådant). Hur som helst så hade jag både en glad unge och ett paket idag när jag kom hem från jobbet.


Ungen får ni föreställa er själva men paketet från min bokvän ska ni ffå se:

En bok som jag inte har läst - visst är omslaget härligt!! Och en läppglans som smakar som en nybakad chokladbakelse! Jag återkommer så klart med några rader om boken så fort jag har läst den. Har dock lite annat på att läsa-listan för tillfället så det kan dröja någon vecka innan jag får tid att hugga in på den här.

3 kommentarer:

Catta sa...

Underbart omslag! Har kollat upp små citroner söta eller vad den hette. Jag fick den av er i födelsedagspresent -04, så du får inte tillbaka den! Kram

Lisse sa...

Så var det ja! Nej, jag vill inte ha tillbaka den... Att du ens kom ihåg att kolla upp det, jag hade totalt glömt bort det!

Lisse sa...

Jag upptäckte att jag glömde att tacka. Tusen tack kära bokvän, ser redan fram emot nästa paket!