lördag 25 september 2010

Latlördag!

En hel dag helt utan planer. Då blev det en förmiddag i tvättstugan och lite fikabesökare mitt på dagen. Dessutom hann jag iväg på en löprunda! Det var nästan två veckor sen sist jag sprang, så idag gick det relativt lätt. Lite träningsvärk har jag faktiskt haft sedan mitt galopperande tidigare i veckan, förmodligen för att jag spände mig av nervositet.

På eftermiddagen tog vi bilen och drog iväg på en geocachingrunda medan barnen sov middag. Tänk vilka mysiga ställen det finns alldeles i närheten utan att man vet om dem. På det sättet fyller geocaching verkligen en funktion genom att visa på utflyktsmål som man kanske inte hade vetat om eller som det inte blir av att besöka om man inte har ett ärende. Det enda som var lite trist idag var att det blev lite hastigt påkommet så vi hade inget fika eller så med oss. Det hade inte suttit fel!

Ikväll blir det förmodligen tv-kväll, något annat står inte på planeringen i alla fall.

Inga kommentarer: