måndag 24 maj 2010

Sommarläsning

Jag har beställt prenumerationer via tidningsbutiken.se ibland och det har alltid funkat bra. Det roliga är att det finns hur många tidningar med erbjudanden som helst. Jag brukar ge bort prenumerationer till julklapp och present, himla smidigt. Nu skulle jag verkligen behöva någon kul tidning inför sommaren, min Amelia-prenumeration går nämligen snart ut. Jag bor i en stad som inte har någon riktigt bra tidningsbutik, jag trodde vi skulle få det när Pressbyrån flyttade hit  men jag är inte så imponerad av deras utbud. Tur då att man kan fynda alla möjliga tidningar via näterbjudanden och då brukar man dessutom alltid få en massa fina premier. En bra hästtidning skulle sitta fint just nu när jag är så i ridtagen! Eller varför inte National geographic, de brukar ha fina premier och det är bra toaläsning (det är bara där jag har tid att läsa tidningar nu för tiden...)

Jo, ni som tycker att det här är misstänkt likt en reklamtext har alldeles rätt, jag försöker nämligen skriva till mig en gratis prenumeration, man kan få det om man är kund hos tidningsbutiken.se och har en blogg!

Inga kommentarer: