söndag 30 maj 2010

Bästa mors dagspresenten!

Mors dag innebär kommunen runt-race för att hälsa på våra respeltive mödrar. Själv fick jag bästa mors dagspresenten, en lång sovmorgon. Som jag har längtat efter det. Kvart i sex när Lillasyster vaknade sparkade jag helt sonika ut henne tillsammans med hennes far ur sovrummet och när storasyster vaknade en timme senare åkte hon också ut ur sovrummet innan jag nykissad kröp ner i sänghalmen igen.

Extra väl valt var tillfället för sovmorgon eftersom vi var på gamla barndomsvännens bröllop igår! Kvällen var jättetrevlig med vackert brudpar, många glada återseenden, supergod mat och tårta och barnen i tryggt förvar med mormor och morfar. Men det som gjorde kvällen allra bäst var att jag redan innan festen hade dealat till mig sovmorgon dagen därpå så att jag slapp tänka på att jag skulle vara pigg och alert senast klockan sex dagen därpå.Tack för det sambon! Och Tack brudparet för en kanontrevlig kväll!!!

Inga kommentarer: