söndag 7 februari 2010

Jag har alldeles glömt bort...

...att visa senaste pysslet. Det är ett par sockar till mig själv. Till och med var det så att jag behövde ett par sockar, alla mina yllesockar var helt plötsligt och oförmodat trasiga för någon vecka sedan. Jag har ingen aning om hur det kunde komma sig, kanske ett jättemalanfall i garderoben (eller också helt enkelt dålig koll av mig). Att stoppa strumpor är inte min favoritsyssla, det är roligare att vä'lja ett alldeles nytt garn och sticka nya, fina. Dom här blev jeansblå, jeansälskare som jag är, och det är ett självmönstande garn. Snart har jag nog stickat mig igenom hela Järbos Raggisortiment den här vintern känns det som!

Den här gången får ni se sockorna från rätt perspektiv, dvs som de ser ut när man tittar på dem man har på fötterna.