fredag 8 oktober 2010

Tänker på framtiden...

...i dubbel bemärkelse. Framtide på kort sikt är att jag har förpackat årets andra skörd från älgjakten.



Jag har paketerat en sjundedels älgtjur ikväll. Skönt är det åtminstone nu när den ligger i tryggt förvar i frysen.

Dessutom har jag gjort årets välgörenhetsinsats och kanske en isats för mig själv på längre sikt, även om jag givetvis hoppas att det inte är så. Jag har nämligen beställt ett USB-minne från rosa bandet. Riktigt superfint var det, jag brukar inte falla för snygga prylar som jag inte behöver, men när desigern är en som man vet vem det är och det dessutom är riktigt, riktigt fint och det går till ett gott ändamål är det klart att jag var tvungen att beställa! Att jag redan har två USB-minnen som jag aldrig använder räknas inte, det här ska jag bara ha för att det var så snyggt ;)

Visst är det härligt med kontraster så här en vanlig fredagkväll!

Uppdatering: Om fler än jag vill ha rosa bandet-prylar kan ni beställa här.

1 kommentar:

Elise sa...

Tusen tack underbara du! Va glad jag blir :-D Hoppas att ni har det fint i kalla norr och att vi ses snart. Hälsa släkten så gott.
Många kramar från Elise