torsdag 14 maj 2009

Paket igen!!!


Åh vad det är kul att öppna brevlådan och hitta ett tjockt paket bland alla räkningarna! Idag hände det igen! Tyvärr för sista gången, för nu har jag fått tre paket från min hemlige bokvän, likaväl som jag har skickat tre paket till min bokvän. Boken var även den här gången helt okänd för mig, så intressant, framsidan var även den här gången jättesnygg! Min bokvän måste vara en estet som har känsla för det snygga. De böckerna som jag har fått i mina tidigare paket är redan ute på stora utlåningssvängen och det är goda betyg, jag har nämligen nästan bara tråkiga böcker stående i min bokhylla, något som jag upptäckte när jag skulle skicka bokpåaket till min bokvän. Alla bra böcker skickar jag vidare ut i bekantskapskretsen.


Förutom en bok fick jag även en lyxig tvål, med en underbar lite gamaldags doft. Den luktar rent och blommigt helt enkelt! Den kommer definitivt att pryda sin plats i min mikroskopiska toa, där ryms nämligen inte mycket annan utsmyckning än fina tvålar.


Tusen tack min hemlige bokvän för tre underbart fina, roliga och intressanta paket, som trots utbytets namn - mini, inte har känts det minsta mini. Nu viull jag bar veta en sak till Vem är du??

Inga kommentarer: