lördag 23 maj 2009

Jag skulle bara till OK...




... men det var så härligt ute att jag bara inte kunde fara hem igen! Lillisen fick en cykelkärra när hon fyllde år och hittills har vi bara cyklat några riktigt korta rundor för att känna på hur den känns att ha med sig. Idag blev jag sugen på lördagsgodis och eftersom vädret var helt underbart så satte jag Lillisen i kärran och trampade iväg. Till macken är det bara 2 km enkel väg, så väl där var jag inte alls nöjd utan bestämde mig för att trampa iväg en bit till. Det blev en runda på ca 1 mil. Inte dåligt med tanke på att jag fortfarande var ganska öm i baken efter torsdagens motionslopp!

Kabbelekor som vänder sig mot kvällssolen

Blä vad myclet skräp som ligger i dikena. Vad är det för fel på att låta det ligga kvar i bilen till man kommer till en soptunna?

Ekipaget

Åh vilken å!








Inga kommentarer: