måndag 11 maj 2009

Löpningen

Bild tagen under en regnig löprunda för några kvällar sedan. Ingen midnattssol så lång ögat når!!




Nu är jag verkligen igång med löpningen för i vår! Jag har tagit mig ut tre gånger i veckan i tre veckor i rad och jag sprang 7-km rundan i söndags! Riktigt kul! Det är kul så här i början när man hela tiden blir bättre och bättre. Idag har sambon passat på att hälsa på en kompis, så ikväll hinner jag inte ut på någon lång promenad (sprang gjorde jag igår, man får inte bli överambitiös ;-), men en kortis ska jag allt ta och gå nu!


2 kommentarer:

Gun sa...

Tack för inspirationen till en tavla! Vilket djup, som sätter igång fantasin. T ex med daggdroppar som pricken över i:et i den, som det verkar, midnattsmörka natten.

Gun

Lisse sa...

Det var ju kul om den inspirerar ;-) den såg inte ut så här i kameran eller på bloggens förhandsgranskning. Där gick det faktiskt att se ett motiv i allt mörker...