tisdag 2 augusti 2011

Ett till armband





...till flickornas kusin stora S. Efter ett besök på Jula kom jag hem med koppar- och mässingstråd. Och med en beställning på ett armband med koppar och mässing blandat så var det bara att sätta igång att snurra. Dessa trådar var betydligt tunnare än järntråden som jag gjorde mitt eget armband av, så det blev ett lite "elegantare" stuk på detta armband. Men om jag ska vara ärlig så gillade det av järntråd bättre, det blir liksom tuffare. Hoppas att kusinen blir glad och att det ser ut som hon förväntade sig. I pyssellådan hittade jag en bortglömd adresslapp, lite sparad cellofan från någon present jag fått någon gång och ett sidenband som jag kliptt från någon nyinköpt tröja för länge sen. känner mig ganska nöjd med den inslagningen. Att tillverka snygga paket är verkligen inget som jag brukar syssla med...




Inga kommentarer: