måndag 26 juli 2010

Lägesrapport Edet Zoo:

En riktig hemmadag och jag pysslar på med lite olika saker. För det första håller jag på att sticka en sommarklänning till lillasyster. det har jag hållit på med sen före midsommar och med det här tempot kommer det attvara höst och klänningen urvuen innan den blir klar. För det andra håller jag på att virka en krokodil. Det borde vara ett snabbare projekt men fort går det inte. För det tredje håller jag på att läsa Släpp inte taget av Harlan Coben.

Dessuom har jag några projekt i "att göra-kö". Tvätta, tvätthögen har spridit sig från tvättkorgarna ända till källartrappen. Städa akvariet har jag tänkt göra sedan nån gång före midsommar och det blir inte idag heller. På köksbänken ligger Karin Alvtegens senaste och en gammal Anna Jansson och väntar på att hamna överst i kön..

Inga kommentarer: