måndag 24 oktober 2011

Statusuppdatering

Det blev matkasse den här veckan i alla fall, tydligen hade jag ionte lyckats säga upp abonnemanget rätt. Men det var faktiskt inte matkassens fel utan mitt eget, jag letade på fel ställe...

Imorgon kommer sambon hem så ikväll njuter jag av ensamheten med en tekopp, lite virkning, lite tv och sedan ska jag krypa i säng tidigt med Maos sista dansare, boken vi läser i till nästa bokträff. Jag tänkte att jag skulle kolla in den nya serien Anno 1790 på SVT.

För övrigt undrar jag om det finns någon mer än jag som gillar vårt hus, idag har vi haft visning igen, men intresset var tydligen minst sagt svalt hos det tittande paret enligt mäklaren.


Sambon ska få en liten present när han kommer hem. Eller också behåller jag dem själv, de var ruggigt sköna! Garnet jag har stickat med är som vanligt Raggi, inköpt i byabytiken. Den här gången fick jag faktiskt till hälen exakt som jag vill ha den. Nu tror jag att jag har kommit på det!

Inga kommentarer: