torsdag 14 oktober 2010

En vanlig vecka

Om någon undrar varför det har duggat glest mellan inläggen den här veckan så beror det på att jag har gjort något annat. Riktigt vad vet jag inte riktigt. Kanske såna spännande saker som att hänga tvätt, rättat prov, faktiskt läst lite ur den här omgångens bokcirkelbok "To kill a mockingbird" eller "Dödssynden" som den heter på svenska. Jag har snart läst ut den. Dessutom har jag stickat på ett par vantar åt lillasyster, det är bara trådarna som ska fästas och det måste ske snabbt för nu börjar det verkligen behövas vantar. Inatt kom nämligen snön. Min lilla bil som inte har fått några vinterdäck på sig än fick stanna hemma och istället fick familjen skjutsa mig till jobbet och storasyster till dagis. Nu är arbetsveckan nästan slut, i morgon har jag sovmorgon (eller hemarbete) hela förmiddagen och jag har rättat undan proven så det känns nästan som helg redan nu. 

Inga kommentarer: